maandag 16 december 2013

Buikloop Afsluitdijk

Afgelopen woensdag hebben 18 leerlingen uit klas 1 voor Serious Request de Afsluitdijk over gewandeld. Deze dag is mede door het fantastische weer een enorm succes geworden.

Geen enkele wandelaar is uitgevallen. Sterker nog, de heer Yettefti, onze EHBO-er heeft zelfs geen enkele keer in actie hoeven komen om blaren te prikken. (Ik moet stiekem even vermelden dat hij zelf de Afsluitdijk ongetraind heeft bedwongen).
Er resten nu nog een paar huishoudelijke zaken:
Graag wil ik dinsdag het sponsorgeld met de kaart retour ontvangen. Willen jullie dit in een envelop met je naam erop in mijn postvakje (nr 3) doen? Dan kan ik zo spoedig mogelijk de opbrengst bekend maken.

Ik heb bij de conciërge een rode bidon gebracht. Deze was achtergebleven in mijn auto, evenals een pakje Hansaplast blarenpleisters. De eigena(a)r(en) kunnen hun spullen ophalen.

Zelf ben ik nog op zoek naar een geel hesje. Als je het hebt mag je het bij de conciërge afgeven of in mijn postvakje stoppen.

We hebben gelukkig veel steun gehad aan Marike, Miriam en Greetje, allen moeders van leerlingen uit H1D. De heer van Elzelingen heeft spontaan foto’s gemaakt van deze tocht. Deze zijn via deze link
te bewonderen.

Mevrouw de Jong en de heer Agterberg hebben hun lesvrije dag opgeofferd.

Allen heel hartelijk dank voor jullie inzet.

De grootste dank gaat echter naar de leerlingen. Zij hebben zich voor meer dan 100 % ingezet tijdens de voorbereiding en de wandeling. Ik ben trots hen en op dit fantastische resultaat.

Dhr. Bakker