dinsdag 25 mei 2021

Enquête

Beste leerlingen,

Mijn naam is Linde van Thes en ik ben een oud-leerling van CSG Comenius Mariënburg (2012-2019). Momenteel ben ik bachelor-student aan de Universiteit voor Humanistiek in Utrecht.

In de media valt de laatste jaren regelmatig iets te lezen met betrekking tot over- en onderadvisering van basisschoolleerlingen. Samen met drie medestudenten voer ik een kwantitatief oefenonderzoek uit wat gaat over deze over- en onderadvisering en de persoonlijke ervaring die middelbare scholieren hebben met dit schooladvies wat ze aan het eind van de basisschool hebben ontvangen. Daarvoor hebben we jullie nodig! Door de enquête in te vullen helpen jullie mij en mijn groepsgenoten enorm en het zal +/- 10 minuten duren. Daarnaast is het volledig anoniem en zullen wij zorgvuldig met de antwoorden omgaan. Hierbij de link naar de vragenlijst: https://uvh.fra1.qualtrics.com/jfe/form/SV_ePCPVF4LrkmebWu

Eventueel kun je de enquête ook invullen op je mobiel, dus stuur hem vooral door naar de groeps-chat van je klas! Hoe meer antwoorden hoe beter.

Succes met het invullen en ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Linde van Thes

Deze enquête kan worden ingevuld tot 1 juni 2021

Heb je een vraag? Mail dan naar: linde.vanthes@student.uvh.nl