donderdag 8 maart 2018

Klas 1 Art Factory groep 2

Hallo Kunstenaar,

Je hebt er al vijf Drama-lessen op zitten en komende dinsdag start je met Atelier-lessen. Voor deze eerste les wil ik je vragen om iets mee te nemen.Neem 1 voorwerp (of een foto/tekening van dat voorwerp) mee wat iets zegt over ‘wie jij bent/wat je leuk vindt’ maar kies een voorwerp dat tegelijk ook iets te maken heeft met ‘water’. Ik ben benieuwd wat je mee gaat nemen. Als je het lastig vindt mag je ook twee aparte voorwerpen/foto’s/tekeningen meenemen (dus een voorwerp over je zelf en een voorwerp wat te maken heeft met water). 

Voorbeeld: 
Ik neem een blad/foto mee van een pannenkoekplant omdat ik van planten houd en deze plant ook op mijn kamer heb staan. Deze plant heeft water nodig dus heeft het ook iets te maken met water.

Succes en tot dinsdag om 13:45 in lokaal 1.03