vrijdag 8 april 2016

Klas 1 AF Theater

Ontzettend jammer dat we de laatste repetitie hebben gemist, maar Ella en ik gaan kijken hoe we ergens eind juni nog een repetitie kunnen inplannen met jullie. Maak je geen zorgen, het is al zo goed als af en jullie doen het super goed!
Om het zo goed te blijven doen, is het wel belangrijk dat je zo nu en dan je script er weer eens bij pakt, zodat je eind juni nog wel weet hoe het toneelstuk in elkaar zat, wanneer je tekst moet zeggen en wat je aan moet trekken voor de voorstelling.
Ella en ik hebben van jullie genoten en we zien elkaar over een paar maanden weer.
 
De grote eindVLOG; deze duurt minimaal 3 en maximaal 6 minuten
 
Op 12 april wil ik graag de VLOGS van jullie ontvangen. Ella of ik zullen dan, voor degene die het niet kunnen e-mailen, even met de computer langs komen zodat je het via de usb-stick over kunt zetten. De rest stuurt het gewoon zoals altijd, via wetransfer.
 
De vragen:
  • Hoe kijk je terug op de eerste Artfactory lessen, theater?
  • Welke theater termen, heb je geleerd en wat betekenen ze?
  • Wat is voor jou het belangrijkste wat je hebt geleerd? Waarom is dat belangrijk voor je?
  • Het allerleukste moment, gekeken over alle lessen was voor mij: ….. En waarom was dat zo?
  • Het moeilijkste moment, gekeken over alle lessen was voor mij:….. En waarom was dat zo? En hoe ben je hier uitgekomen?
  • Voor het theater gedeelte van AF verdien ik een (noem een cijfer) omdat…..
Heel veel succes en we kijken uit naar jullie verhalen!