woensdag 1 oktober 2014

Breng je stem uit op je favoriete foto

De afgelopen twee weken hebben leerlingen in de eerste klas meegedaan aan de fotowedstrijd “Dit is mijn school”. Met een fotocamera of een telefoon zijn er grappige of bijzondere foto’s van een plek binnen school gemaakt. Een vakjury heeft uit de inzendingen een selectie van vijf foto’s gemaakt.
Nu is het aan jullie om een winnaar aan te wijzen. Stem aan de rechterkant van deze blog op de foto die je het origineelst, grappigst of mooist vindt. De winnaar van de fotowedstrijd krijgt een prijs uitgereikt. Klik op 'meer lezen' om de foto's te bekijken.


Foto A:
Wij hebben deze foto genomen omdat Bevo een super leuk vak is.
Beau en Marrit














Foto B:
Hoi wij doen mee met de fotowedstrijd omdat wij u willen laten zien dat we onze klas super gezellig vinden! We kennen elkaar nog niet zo lang, maar we kunnen het goed met elkaar vinden.
We hebben ook een super leuke mentor! (meneer Dekkers)  


Foto C: Op de kop is deze school nog steeds super top!
Iris














Foto D: Droom
Doordat er hier een een popstudio en een muzieklokaal is, kan ik mijn muziekvaardigheden uitbreiden. Ook kan ik spelen op piano waarvan ik altijd gedroomd heb!
Beau















Foto E:   Op deze school is er plek voor iedereen! 
We hebben gekozen voor de trap bij de ingang van de school, omdat we alle leerlingen welkom heten. Of ze nu voor Cambuur of sc Heerenveen zijn of liever turnen of gitaar spelen.