woensdag 18 april 2012

Aanstaande vrijdag is een speciale dag

Op deze dag organiseert mijn zwager in Limburg een zes gangen diner om geld in te zamelen voor deelname aan het grote Alpe du Zes evenement. De beklimming van Alpe Huez in Frankrijk voor het goede doel, het kankerfonds.

Voor de goede klimmers is het ultieme doel zes keer omhoog. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om een zo groot mogelijk bedrag bij elkaar te fietsen. Mijn zwager heeft vorig jaar zijn vrouw, de zus van mijn vrouw, verloren aan kanker. Samen met zijn zoon van 15 jaar gaan ze in juni naar Frankrijk om mee te doen aan de beklimming van Alpe Huez.
Om hun actie te ondersteunen wil ik a.s. vrijdag vanuit Friesland naar Limburg fietsen. Een afstand van ongeveer 200 kilometer. Natuurlijk kan ik dan niet met lege handen aankomen. Ik probeer dan ook zoveel mogelijk geld te verzamelen voor dit goede doel. Ik zou het heel fijn vinden wanneer ook jullie mij willen sponsoren. Iedere bijdrage is welkom. Aanstaande maandag zal er een collectebus in de verschillende klassen rondgaan. Iedereen die van plan is een bijdrage te leveren alvast bedankt.

Met sportieve groet,
Dhr. de Jong