donderdag 7 februari 2019

Edukans: bericht Lynn Terpstra

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lynn Terpstra en ik zit in Havo 4.
In week 8 en 9 ga ik met een groep scholieren en docenten uit heel Nederland voor Edukans naar Malawi toe.

Ik vertegenwoordig hierbij onze school.
Edukans is een landelijke organisatie die zich inzet voor beter onderwijs in die landen waar dat heel hard nodig is.
In Malawi gaan we lessen volgen en projecten doen met onze buddy's, lokale leerlingen waar we aan worden gekoppeld.

Alles wat we doen leggen we ook vast, middels foto's, filmpjes en verslagen.
De projecten van Edukans zijn erg belangrijk, omdat we hiermee de kinderen een goede toekomst kunnen bieden.
Om de projecten te financieren en de kinderen te helpen is er op woensdag 3 april een actiedag voor de klassen 2 en hoger.
Ook kun je mijn actiepagina bekijken via deze link:
https://lynn-terpstra.inactievooredukans.nl

Groetjes, Lynn