dinsdag 27 mei 2014

Dhr. de Jong beklimt 'Alpe DuZes' - bijdragen gevraagd

Volgende week donderdag 5 juni zit ik weer zwetend op de fiets om opnieuw alpe d’Huez te beklimmen voor het goede doel: de strijd tegen kanker.
Vorig jaar hebben we op school een geweldige actiedag gehad met een totaal opbrengst van 29.000 euro. Mijn persoonlijke streefbedrag voor dit jaar is 2500 euro. Tijdens mijn benefiet verjaardag (ik werd 50 jaar) heb ik i.p.v. cadeaus een bijdrage gevraagd voor mijn actie. Dat resulteerde in een opbrengst van 1750 euro. Ik kom dus nog 750 euro tekort, maar hoop dit alsnog te bereiken met jullie hulp, cq. bijdrage. Iedereen die mij wil steunen kan een bijdrage doen in de collectebus in de kantine of in de personeelskamer.

Natuurlijk mag je het geld ook direct over maken op mijn actiepagina:

http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl en vervolgens zoeken op Hessel de Jong.

Dit jaar fiets ik samen met mijn zwager Sjaak en zijn zoon Jaap. Al weer bijna drie jaar terug overleed Netta, de vrouw van Sjaak en de moeder van Jaap, na een zeer lange en slopende ziekte aan een hersentumor. In mijn eigen familie heb ik mijn moeder, een oom, verschillende tantes, een neef en een nicht verloren aan kanker. Vorig jaar heb ik met mijn collega’s van CSG Comenius de berg drie keer beklommen. Een fantastische ervaring die ik graag nog een keer mee wil maken. Nu wil ik de berg 6 keer beklimmen.

Mijn lessen LO zullen tijdens mijn afwezigheid over worden genomen door collega's van LO.

Met sportieve groet,
Hessel de Jong
Docent Lichamelijke Opvoeding
CSG. Comenius, lokatie Marienburg