dinsdag 25 juni 2013

Klas 2: Info maatschappelijke stage

Vandaag hebben alle tweedeklassers in de kantine info gekregen over de maatschappelijke stage.
Dit was een hele korte uitleg, daarom geef ik nog wat extra info via deze weblog.


Na de vakantie komt er ook nog voldoende informatie over de maatschappelijke stage.

De voorlichting vandaag was vooral bedoeld om de leerlingen de mogelijkheid te bieden om ook in de zomervakantie hun maatschappelijke stage te doen.

Klik hier voor extra informatie.

Ga je in de grote vakantie je maatschappelijke stage doen?

Je hebt dan  een urenlijst nodig. Deze urenlijst kun je bij mij ophalen.
Op deze lijst  worden je stage uren afgetekend door de stagebieder.

Denk je om het contract? Er moeten drie exemplaren getekend worden door de stagebieder en door jou. Ik heb ze al ondertekend.
Een exemplaar laat je bij de stagebieder achter zodat hij of zij alle gegevens ook heeft.
Een exemplaar houd je zelf en het laatste exemplaar breng je bij mij.

Heb je nog vragen, je kunt mij altijd mailen: r.westerhuis@csg-comenius.nl

Gr. van mevr. Westerhuis
Coördinator maatschappelijke stage